joi, 18 august 2011

Cercei de hartie

In ultimul timp nu prea am mai creat origami, insa mie imi place foarte mult si am zis ca pot lasa un pic de o parte quillingul si in timp ce lucrez la niste kusudame venus din modulele lor pot incerca sa fac si cateva perechi de cercei, tinand cont ca nu mai incercasem pana atunci. Ce a iesit puteti vedea si voi in imaginile apropiate, o sumedenie de perechi in culori cat mai diversificate perfecte pentru vara asta.
Cercei pot lua marimi diverse in functie de dimensiunile hartiei din care se lucreaza, pentru a le conferi rezistenta si a nu se plia mai repede decat mi-as dori i-am dat cu lac, ajutandu-i astfel sa isi pastreze forma.
Daca doriti o astfel de pereche ma puteti contacta si stabilim toate celelalte detalii (culoare, pret, marime etc).













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu