miercuri, 3 august 2011

Atelier de quilling la Edulier Corbeanca

In ultima vreme cred ca blogul meu sa simtit cam parasit, insa sper ca a inteles ca aveam nevoie de o scurta vacanta. Asa ca dupa cateva zile in care am colindat tara in lung si lat, iata-ma intoarsa la Bucuresti cu forte noi si gata sa ma apuc de creat.
In acesta postare va voi povesti despre atelierul de quilling tinut inainte de a pleca in vacanta, pe data de 20 iulie, la Edulier Corbeanca. Cursurile s-au desfasurat pe perioada unei saptamani si cuprindea: ziua inventiilor, ziua verde, ziua hartiei, ziua jurnalismului, ziua campionilor, zilele parinti & copii.
Ziua de 20 iulie a fost ziua hartiei,  pe parcursul careia au avut loc atelierul de origami cu Bogdan Ionescu, atelier de quilling cu Madalina Gogorita, din partea Asociatiei Deschide-ti Sufletul care a asigurat toate materialele necesare desfasurari atelierului de quilling.
Impreuna cu cei mici am invatat cum dintr-o fasiei de hartie pot iesi lucruri minunate, vii si colorate facute chiar de manutele noastre, asa am reusit sa ne face propriile noastre felicitari.
In momentul in care pozele vor ajunge la mine le voi posta si pe blog, pana atunci puteti vedea ce sa intamplat la Edulier Corbeanca in ziua hartiei aici.
A trecut ceva vreme si am reusit sa descarc pozele, pe care le veti vedea mai jos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu