joi, 29 iulie 2010

Targ handmade 29.07



Weekendul care tocmai a trecut, 24-25 iulie, a avut loc targul handmade I love handmade Bazaar la Palatul Voievodal Curtea Veche .
Unde am avut parte de 2 zile total opuse, una in care ne.am “prajit” la propriu, nu conta daca stateai la umbra sau la soare, iar cealalta inorata si cu ploaie.
In urma acestui targ am concluzionat ca nu voi mai participa asa des la targuri asa ca voi incerca sa postez toate produsele pe blog pentru a le vedea si comanda, daca doriti. Intre timp voi incerca sa dau curs celorlalte proiecte pe care le am

2 comentarii:

  1. Am vazut si-un colt din panoul meu :)
    Mie mi-a placut,ca la cei mici carora le dai ceva nou,asa ca mai fac o incercare :D
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor si tie la treaba si bafta multa la urmatoarele targuri, unde sper sa iti mearga mai bine:0

    RăspundețiȘtergere