luni, 8 noiembrie 2010

Rama Foto_4

M-am gandit ca azi sa va postez o rama foto putin mai speciala.
Zilele trecute am primit un mail in care mi se cerea sa realizez o rama foto si o kusudama, insa pe parcurs am ramas doar la rama pentru ca timpul in care trebuia realizat era foarte scurt. Asa ca m-am pus pe treaba si impreuna cu persoana care a comandat rama foto am incercat sa realizam o intreaga poveste, si ne-a iesit ce vedeti alaturi.
Mie una imi place foarte mult aceasta rama, desi nu a iesit in totalitate asa  cum imi doream, si sper ca le-a placut si persoanelor care au primit-o cadou.
Asadar daca doriti sa realizati un cadou personalizat eu va astept si impreuna vom incerca sa facem ceva ce care sa se potriveasca perfect persoanei careia ii este destinat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu