miercuri, 9 iunie 2010

Invitatii de nunta, carduri lucrate dupa metoda quilling_1




M.am gandit acum ceva timp sa fac invitatii de nunta, am si postat una, dar sa spunem ca pachetul era incomplet asa ca de data asta m.am apucat de treaba si am facut "tot" pachetul daca putem spune asa.
Acesta include invitatie de nunta lucrata dupa metoda quilling la fel ca si cardul de masa, iar pentru ca nu mi.a placut cum arata invitatia de nunta intr.un plic obisnuit m.am gandit ca sa ii fac eu unul care sa o "imbrace" perfect.
Sper ca va plac noile mele creati si astept pareri din partea voastra pentru ca pe viitoar sa devina din ce in ce mai "perfecte".
Pretul acestora se va stabili dupa ce vom discuta, fiind variabil in functie de anumiti factori.
La comanda se pot realiza si alte culori sau modele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu